Δελτία Τύπου
Δελτία Τύπου



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ξεπέρασαν τις 141.291 οι κάρτες ανέργων και ΑμεΑ Ήδη 134.835 δικαιούχοι έχουν φορτίσει το δωρεάν κόμιστρο

Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι έχει διεκπεραιώσει, με επιτυχία, περισσότερες από 140.000 αιτήσεις ηλεκτρονικών καρτών ανέργων και ΑμεΑ.

Ειδικότερα, από τις 141.291 εγκεκριμένες αιτήσεις (115.922 ανέργων και 25.369 ΑμεΑ), το δικαίωμα του δωρεάν κομίστρου έχει φορτιστεί, από τους δικαιούχους, σε 134.835 κάρτες (110.231 ανέργων και 24.604 ΑμεΑ), με τη διαδικασία να εξελίσσεται ομαλά και σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Η έκδοση της κάρτας ανέργων και ΑμεΑ γίνεται με τους εξής τρόπους:

Α. Είτε μέσω διαδικτύου (η κάρτα αποστέλλεται στον δικαιούχο και στη διεύθυνση επιλογής του, μέσω ταχυδρομείου. Εάν δεν βρεθεί ο δικαιούχος, έπειτα από δυο ειδοποιήσεις, η κάρτα επιστρέφεται στον Οργανισμό).

Β. Είτε στα εκδοτήρια προσωποποιημένων καρτών.

Οι δικαιούχοι καλούνται για την ορθή συμπλήρωση της σχετικής αίτησης και την ακρίβεια των στοιχείων διεύθυνσης αποστολής της προσωποποιημένης κάρτας. Σε κάθε περίπτωση, μπορούν να επικοινωνούν με τον ΟΑΣΑ στο 11185.

Η φόρτιση της κάρτας ανέργων και ΑμεΑ με δωρεάν κόμιστρο γίνεται με τους εξής τρόπους:

Α. Στα 300 αυτόματα μηχανήματα (ΑΜΕΚ), που βρίσκονται σε όλους τους σταθμούς του Μετρό και του Ηλεκτρικού, σε στάσεις του Τραμ και σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου των Λεωφορείων και Τρόλεϊ (τα σημεία παρατίθενται αναλυτικά στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr). Το δωρεάν κόμιστρο δεν φορτίζεται στα εκδοτήρια.

Β. Μέσω κινητού τηλεφώνου που διαθέτει λειτουργία NFC, εφ’ όσον έχει εγκατασταθεί στο κινητό η εφαρμογή «Athena Card Αpp».

Για την μεταφορά / ενεργοποίηση του δωρεάν κομίστρου μέσω ΑΜΕΚ, ο δικαιούχος καλείται να υλοποιήσει τα ακόλουθα βήματα:

1. Μεταβαίνει σε ένα από τα 300 «Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Καρτών» (ΑΜΕΚ) του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

2. Στην αρχική οθόνη του ΑΜΕΚ, επιλέγει τη γλώσσα που επιθυμεί και στη συνέχεια, την επιλογή «Επιδότηση» από το βασικό μενού.

3. Τοποθετεί κατακόρυφα την προσωποποιημένη ATH.ENA Card στην υποδοχή που βρίσκεται στο κάτω αριστερά μέρος της πρόσοψης του ΑΜΕΚ.

4. Η συσκευή αναγνωρίζει αυτόματα, εάν η συγκεκριμένη κάρτα δικαιούται επιδότησης και στην περίπτωση αυτή, ο επιβάτης επιλέγει το «ΟΚ» για να ξεκινήσει η διαδικασία φόρτισης της κάρτας του.

Προσοχή: όσο διαρκεί η φόρτιση του κομίστρου δεν πρέπει να αφαιρεθεί η κάρτα από την υποδοχή.

5. Με το πέρας της διαδικασίας, ο επιβάτης αφαιρεί την κάρτα από την υποδοχή και παραλαμβάνει την απόδειξη από τη θύρα εξόδου. Η κάρτα έχει φορτιστεί με το δωρεάν κόμιστρο και είναι έτοιμη προς χρήση.

6. Ο επιβάτης ενεργοποιεί το κόμιστρό του με την απλή επαφή της κάρτας του σε ένα επικυρωτικό οχήματος ή σε έναν καρταναγνώστη πύλης σταθμού.

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ

Πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο

OASA Telematics
ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

για επαγγελματίες μεταπωλητές προϊόντων κομίστρου.

ΔΕΛΤΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Καλέστε το πληροφοριακό μας κέντρο 11185 - 7 μέρες την εβδομάδα/ 365 ημέρες το χρόνο Για την έγκυρη ενημέρωσή σας με τις πλέον πρόσφατες πληροφορίες, για λειτουργικές μεταβολές στο δίκτυο Αστικής συγκοινωνίας, δρομολόγια Αστικών Συγκοινωνιών ή/και υποβολή τηλεφωνικών παραπόνων, παρακαλούμε καλέστε με αστική χρέωση από σταθερό τηλέφωνο ή τις χρεώσεις του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου από κινητό τηλέφωνο, στο πληροφοριακό κέντρο του ΟΑΣΑ 11185. Από κινητό τηλέφωνο ή το εξωτερικό μπορείτε να επικοινωνείτε με το πληροφοριακό κέντρο στο τηλέφωνο (+30) 210 8202900.
Επιλογή Φόντου :
Εταιρείες Ομίλου
Ο.ΣΥ A.E.
ΣΤΑ.ΣΥ A.E.